Enter your keyword

Zlecenie 279/2014

Zlecenie 279/2014

Nazwa produktu leczniczego/świadczenia:

Incivio, telaprevir, tabl. powl. 375 mg, 42 tabl. EAN 5909990916436 w ramach programu lekowego: „Leczenie przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C, ICD-10 B18.2”

Podstawa prawna zlecenia MZ: art. 35 ust. 1 ust. ref.

Znak pisma zlecającego, sygnatura i data wpłynięcia do AOTM:

MZ-PLA-4610-389(1)/LP/14; 2014-12-08

Zlecenie dotyczy:

przygotowania analizy weryfikacyjnej AOTM, stanowiska Rady Przejrzystości, rekomendacji Prezesa Agencji w związku z wnioskiem o objęcie refundacją produktu leczniczego

Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

Analiza Weryfikacyjna Agencji:

Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFAnaliza weryfikacyjna Agencji do zlecenia 279/2014
Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFAnaliza weryfikacyjna Agencji – Errata do zlecenia 279/2014

Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

Analizy Wnioskodawcy:

Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDF Analiza kliniczna do zlecenia 279/2014
Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDF Analiza ekonomiczna do zlecenia 279/2014
Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDF Analiza wpływu na budżet do zlecenia 279/2014
Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDF Analiza problemu decyzyjnego do zlecenia 279/2014

Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

Uwagi do Analiz:

Termin zgłaszania uwag upływa: 17 lutego 2015 r.

Komentarz do uwag do upublicznionej analizy weryfikacyjnej:

Nr analizy weryfikacyjnej

AOTM-OT-4351-40/2014

Tytuł analizy weryfikacyjnej
Wniosek o objęcie refundacją leku Incivo (telaprewir) w ramach programu lekowego: „Leczenie przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C, ICD-10 B.18.2”
Lp.
Zgłaszający uwagi
Treść uwagi
Komentarz AOTM
Rozpatrzone uwagi

1.

Krzysztof Tronczyński – Janssen – Cilag Polska
Sp. z o.o.

Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDF 

Uwagi zasadne, jednak nie wpływają na ostateczne wnioskowanie AWA.
Uwaga 6. Uwaga zasadna. Model ekonomiczny wydaje się być dostosowany do finasowania wnioskowanego programu lekowego. Należy zgodzić się z argumentacją wnioskodawcy, że niższe prawdopodobieństwo przejścia dla populacji F0-F1 (0,04 vs 0,064) niesie w sobie informację, że chorzy ci w międzyczasie (zanim przejdą do stadium umiarkowanego F3) mogą znaleźć się w stanie F2.
Uwaga 9. Uwaga zasadna. Należy jednak podkreślić, że prawdopodobieństwa przyjęte na podstawie ERG powodują prawie dwukrotny wzrost wartości ICUR w porównaniu do scenariusza podstawowego, co potwierdza że największy wpływ na wyniki analizy w każdej z analizowanych subpopulacji, miała zmiana kluczowych parametrów modelu między innymi prawdopodobieństw przejść między stanami.
Uwaga 10-12. Uwaga zasadna. Alternatywne oszacowanie populacji docelowej przeprowadzone przez Agencję na podstawie danych NFZ, należy uznać za wariant maksymalny analizy. Ograniczenie powyższego oszacowania wskazano w AWA na str. 85.

Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Microsoft WordFormularz zgłaszania uwag do analizy weryfikacyjnej zlecenia 279/2014

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawartych w DKI
  • Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

    Stanowiska Rady Przejrzystości:

    Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDFSRP 21/2015 do zlecenia 279/2014

    Ikona rozdzielająca logiczne elementy. Ozdobnik

    Rekomendacja Prezesa AOTM:

    Ikona wskazująca typ załączonego pliku. Dokument Adobe PDF REK 13/2015 do zlecenia 279/2014

    Kopiuj
    Opublikowany przez:
    Paweł Żadziłko
    Data publiakcji:
    09 grudnia 2014 11:28
    Rejestr zmian
    Zlecenie MZ
    zlecenia
    Ministra zdrowia, podstawa prawna
    AWA
    analiza weryfikacyjna
    Agencji
    AW
    analiza wnioskodawcy
    UW
    uwagi do analiz
    RPT
    raport
    (art.31g. ustawy o świadczeniach opeki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych)
    ORP
    opinia
    Rady Przejrzystości
    SRP
    stanowisko
    Rady Przejrzystości
    REK
    rekomendacja
    Prezesa AOTM
    OPZ
    opinie AOTM o projektach programów zdrowotnych realizowanych przez MZ