Główne zadania
• zarządzanie zespołem, zadaniami i projektami Działu Infrastruktury,
• sprawowanie nadzoru nad zgodnym z przepisami i terminowym wykonywaniem obowiązków przez pracowników Działu oraz nad przestrzeganiem porządku,bezpieczeństwa i dyscypliny pracy,
• organizację, nadzór i realizację pracy nad opracowywaniem i aktualizacją wzorów dokumentacji oraz procedur w zakresie zadań Działu,
• planowanie polityki kadrowej w Dziale, dokonywanie okresowej oceny pracowników Działu oraz podejmowanie działań w sprawach dotyczących systemu motywowania pracowników Działu,
• prowadzenie lub organizację szkoleń o tematyce spójnej z zakresem zadań Działu,
• terminowe załatwianie spraw i finalizowanie projektów zleconych przez Prezesa lub bezpośredniego przełożonego,
• raportowanie statusu prac, proaktywna identyfikacja i eskalacja ryzyk wraz z udziałem w rozwoju infrastruktury IT w ramach bieżących oraz przewidywanych potrzeb,
• udzielanie niezbędnej fachowej pomocy merytorycznej pracownikom,
• bieżącą współpracę z pozostałymi jednostkami Wydziału Informatyki,
• wykonywanie innych zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego dla Wydziału Informatyki i Działu Infrastruktury,
• wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezesów lub Dyrektora Wydziału Informatyki.
Wymagania niezbędne
• wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub pokrewne, lub związane z zarządzaniem
• co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe,
• doskonała praktyczna znajomość:
            • zarządzania stacjami roboczymi (MS Windows) w środowisku opartym o AD oraz EntraID,
            • budowy oraz zarządzania serwerami (Windows Server, Linux) oraz systemami wirtualizacji (VMware, Hyper-V),
            • zarządzania usługami chmurowymi (Microsoft 365),
            • systemów bezpieczeństwa IT (NGFW, EDR, SIEM),
            • zasad działania oraz zarządzania sieciami LAN/SAN/WAN,
            • zasad działania oraz technologii związanych z protokołami TCP/IP (DHCP, DNS, SNMP, RADIUS, itp.),
            • systemów backupu i archiwizacji,
            • pakietu biurowego Microsoft 365, ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Excel,
• doświadczenie w zarządzaniu zespołem IT,
• doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu realizacją projektów informatycznych dotyczących budowy oraz modyfikacji istniejących rozwiązań IT, z udziałem wewnętrznych i zewnętrznych dostawców usług IT,
• praktyczna znajomość zasad dotyczących zarządzania projektami,
• umiejętność egzekwowania od współpracowników terminowej realizacji zadań,
• zrozumienie specyfiki działania instytucji publicznych, w tym m.in. zgodności z regulacjami (RODO, NIS2/uksc, KRI) oraz zasad wydatkowania środków publicznych,
• znajomość zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem infrastruktury IT,
• bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres i presję czasu,
• umiejętność radzenia sobie w trudnych i nieprzewidzianych sytuacjach,
• zdolności analityczne i strategiczne myślenie,
• znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym sprawne czytanie dokumentacji technicznej oraz pisemną komunikację.
Wymagania dodatkowe
• znajomość zagadnień związanych z tworzeniem, utrzymywaniem oraz zapewnieniem bezpieczeństwa aplikacji webowych (m.in. podstawy DevSecOps,CI/CD, itp.),
• znajomość protokołów komunikacji webowej m.in. HTTP/HTTPS, SSL/TLS,
• praktyczna znajomość systemu Jira oraz systemów ITSM (IT Service Management),
• znajomość systemów MDM/MAM,
• znajomość systemów IdM oraz PAM,
• znajomość systemów CMS (np. Wordpress, Joomla),
• znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem danymi (bazy SQL, środowiska hurtowni danych,
• znajomość podstaw analizy oraz wizualizacji danych,
• podstawowa znajomość języków Python, Javascript, R,
• certyfikaty branżowe
Wymagane dokumenty
• CV zawierające informacje o posiadanym wykształceniu, doświadczeniu zawodowym oraz miejscu zamieszkania wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego przez AOTMIT zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1)”,
• Opcjonalnie – kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy (np.: świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu i innych umów cywilnoprawnych oraz o wykonywaniu działalności gospodarczej)
• Opcjonalnie – list motywacyjny w języku polskim lub angielskim
• Opcjonalnie – kopie dokumentów potwierdzających umiejętności językowe
• Opcjonalnie – kopie dokumentów potwierdzających inne umiejętności dodatkowe.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów w terminie do dnia 15.10.2025 roku:

- na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., z dopiskiem w temacie maila „oferta pracy AOTMiT/27/IT/25”,

- lub pocztą na adres: Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „oferta pracy AOTMiT/27/IT/25”.

Inne informacje
➢ Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji)
➢ Oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone
➢ Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
Wszelkie zapytania dotyczące oferty pracy prosimy kierować pod numer telefonu: 604-959- 400.
Benefity
Dofinansowanie nauki języków
Dofinansowanie zajęć sportowych
Dofinansowanie nauki języków
Dofinansowanie nauki języków
Dofinansowanie nauki języków
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie nauki języków
Możliwość pracy zdalnej
Firmowa biblioteka
Firmowa biblioteka
Brak dress code’u
Brak dress code’u
Brak dress code’u
Kawa/herbata
Brak dress code’u
Napoje
Strefa relaksu
Strefa relaksu
Brak dress code’u
Dodatkowe świadczenia socjalne
Brak dress code’u
Dofinansowanie biletów do kina, teatru
Liczba etatów 1
Miejsce pracy Warszawa
Status W trakcie
Nr ogłoszenia AOTMiT/27/IT/25
Termin składania ofert 15.10.2025
edytuj
Dane adresowe
Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
ul. Przeskok 2
00-032 Warszawa
Dane kontaktowe
+48 22 101-4600
+48 22 46-88-555
sekretariat@aotm.gov.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza:
/AOTMiT_ePUAP/SkrytkaESP
Social media
twitter
bip.aotm.gov.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone - Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji © 2025. Realizacja: perfekcyjneStrony.pl